niedziela, 24 stycznia 2016

Pierwszy wpis

Chciałbym się przywitać. Jestem autorem strony moi chłopcy. To mój pierwszy blog, taki na serio, gdzie będę mógł pisać o wszystkim i o niczym. Zapewne będę z siebie bardzo dumny, że mam bloga, a skończy się tak, że i tak nikt nie będzie go czytać. W każdym razie chciałbym mieć miejsce, które będzie służyć nie tylko bieżącym potrzebom uzyskiwania i dzielenia się informacjami, ale też głębszą refleksją, dyskusją i (być może) nawiązywaniem nowych kontaktów.

Dzisiaj miałem wolną sobotę, słuchałem Devina Townsenda, kilka godzin spędziłem na Google+. Zarejestrowałem się też na Pinterest i dziwię się sobie, czemu dopiero teraz. Zamierzam pinować wszystko jak leci, więc zapraszam do śledzenia mojego profilu, będziecie zaskoczeni, co ciekawego można znaleźć w internetach.

Przedwczoraj opublikowałem (znów z opóźnieniem) nowy program telewizyjny. Cieszę się, że w ramówce po około trzyletniej przerwie pojawił się "Duszek z Canterville" w reżyserii Isabel Kleefeld. To jeden z moich ulubionych filmów.

Chciałbym napisać o tysiącu innych spraw, ale zabrakłoby tematów na kolejne posty, więc dam tylko link do strony, którą ostatnio zaktualizowałem: Cezary Gontkiewicz - Warszawa, Polska | about.me

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz